höst

Första skoldagen efter helge, ja det är tisdag men vi var lediga igår (tredje veckan i rad!...slacker skola?) men man ska inte klaga! Fredagen spenderades iaf ute på Nype med fina tjejer, kul hade vi men att jobba dagen efter- inte lika kul. Sov otroligt dåligt, vaknade vid sju och sen vaknade jag typ var 45:minut tills klockan 11 då jag skulle upp! men det gick bra, sen blev det mys med seb och igår var jag och katarina hurtiga på att spela in vår reklam film :D

Det är typ storm ute och deppigt höstväder, behöver man nämna att man längtar tills sommaren??
Men nu ska jag banne mej rena i min garderob, har sagt det till mej själv allt förlänge nu....


Jag kan väl hålla med om att jag får lite smått kines ögon ibland

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0