Summer

Nu är sommarlovet äntligen här så därför får man skylla på det när man inte skriver nåt i bloggen ;) snart drar jag till NY så igår var jag i stan med petra och fixa det sista, och lite impilsivt gick jag och blev blodgivare (stolt eftersom jag hatar sprutor...) träffade senare emma karin och louise och sen åkte jag till seb :)
Annars har väl lovet mest gått åt att vara med underbara människor, sola, njuta av det fina vädret, har hunnit se nya pirates filmen, och blivit bajsad på örat av en jävla fågel! andra året i rad, och bara när jag är med emma... kanske en ny hemsk tradition :/ 

Nu blire till att packa, senare träffa freja och kolla på never say never igen hihi :) och sen blir det till att ta farväl av elin min sköna :)




7 Juni

Idag har jag äntligen fått användning utav min fyra år gamla sverige tröja, eftersom jag var på min första fotbollsmatch med sverige! :D (andra någonsin dock..) vann med fem-noll och tyckte jag hade lite kolla iaf, och fick dessutosm se zlatan på jätte nära håll ;) nu ska jag gå och panika lite vad jag ska ha på mej imorn- skolavslutning! :D


Bild  från picknick med klassen idag- luckades införskaffa en snygg bondbränna också..

Bildbomb

Har vart långhelg fylld med en massa skoj! kör med en bildbomb från andras bilder, tycker det är bäst att spara bilder på bloggen för då finns dom alltid kvar (eftersom att min dator har krashat tidigare och alla mina bilder försvunnit...)


På onsdagen drog vi iväg på kryssning! :)


Ute på davids rums balkong ;)



Dock är dagen efter på båten alltid så seg.. består mest av att äta, kolla taxfree och mest gå runt och leta efter alla andra :)


Fredag hade jag middag, väldigt trevligt med massa fina presenter :)

Och på Lördagen var det äntligen SUMMERBURST! :D var så jäkla bra, spec david guetta! sen var det dessutom jättemysigt att sitta med lie vin och massa köer...



Idag spenderades dagen på stranden med picknick och en massa sol med mina finisar katarina och freja :)

Har klämt in en famljedag på waldermarsudde (dock bara tjejer/kvinnor eller vad man säger..) med att spana in Lars wallins kreationer oh hittat min drömbröllops klänning, och självklart mys med min älskling :) det var väl i stort sett allt, och sjukt interessant att läsa om (typ min dagbok...)


RSS 2.0