Im beautiful in my way cause god makes no misstakes

LOV LOV LOV!! :D efter a hell of a naturprov och en halvtimmes italienska är det äntligen lov! :D ikväll ska jag ta det lungt och mysa med elin :D och imorn, tagga till nu, JOBBA HELA DAGEN! hehe, nej nu ska jag ringa min sockertopp och hoppas på att hon e klar :D


hittade jätte månag gamla bilder från petras land, jag lyckas jämt bli så nostalgisk :)

CONGRATS!

Idag fyller världens bästa Petra år, GRATTIS till dej älskade vän! :D <3


hihi blev lite tvungen :D

No time for being sorry

ÅH va jag blir lycklig när min första och sista lektion är inställd imorn :D woho!
Idag har jag dansat as usual, kollat på chuck som är min kärlek och pluggat lite :)
Gårdagen såg likadan ut typ, göra pannkakor till fruskost med seb, träna, plugga och sen fika med bästa elin- mina söndagar ser typ alltid likadana ut (except for pancakes..), inget jag vill ändra dock :D

Nej det var allt, och om typ en vecka drar jag till London, glad? JA! :D
Skulle ju åkt för ett år sen, men blev ju itnte av för den jävla vulkanen men nu kommer jag förhoppningsvis iväg :D


Lite bilder från fredags, som spenderades i Nacka med underbara freja och annat trevligt folk, körde hela havet stormar (?) haha men det är ju alltid en hit! kind of..


Woork

Hade Fn rollspel hela dagen, very interesting, var väl ungefär det som hänt idag. Nu har jag ätit och ska springa iväg och jobba, måste ju ha pengar till sommarn :D



Hittade lite bilder i picasa som jag trodde var borta, men var jätte få bilder som fanns kvar.. :( typ detta super glamourösa collage jag gjort nån sommar, typ kladdkaka och jag och elin, när hon bodde hos mej lite grann typ hihi :) <3 <3

Dance the night away

Onsdagen som brukar sluta vid fyra slutade idag vid två, skönt! åkte till Petra och kolla OC. Nu har jag faktiskt pluggat, woho! Senare blir det scary movie på TV :D
Imorn börjar vi kl 9 med FN rollspel och sen jobb mellan sex och halv 11, lång och mysig dag, right? :)
Nej nu ska jag duscka för alla intereserade.


Tisdag

Blev en kort dag eftersom sista lektionen var inställd :D drog och skulle räna med emma, men självklart missade vi passet..Gick ist på stan med henrik ett tag och var smakråd innan vi drog vidare till Kungsholmen för att träna är ist ;)
Eftersom jag hade tränat blev jag ju tvungen att få i mej dom kalorierna jag tränat bort (ush..) var fika när jag kom hem med mina kusiner, man måste ju unna sej (a)


Köpte med jätte gott mellanmål från ICA innan träningen, toughurt med massa färska bär och musli, mm va gott, nåt jag tänkte börja med :D  såg inte ut sådär som på bilden, tog ingen bild IRL, känns lite mesigt att ta en bild när jag satt och klämde i mej den på tåget ;)

alla <3 dag

Idag var det alla hjärtans dag, dock firade jag och seb den i lördags ist, tycker itne dte är så speciellt att det ska vara en viss dag, vi hade en kväll som var vår sen om man tar det två dagar? idag var jag med pappa ist :D haha, kolla på Chuck som jag dör av spänning av!

Hade dans som vanligt också ;) innan dess var jag på mammas jobb och skulle fixa lite, sen i väntanpå freja satt och jag och drack te och klämde i mej gele hjärtan i min ensamhet, sad?


skulle inte tackat nej till detta

13 feb

Efter 100 år så tänkta jag skriva lite igen! woho :)
Hela förra veckan var det FN-rollspel, verkade jätte segt i början men sen tyckte jag faktiskt det var rätt kul att springa lyssna på utskott och sen skriva artiklar om allt. Vi fick även för första gången riktigt god mat i skolan eftersom vi åt middag där i måndags :D

Har även börjat jobba på riktig på ICA, både i Onsdags och Fredags :D ja jag är lite stolt :)

Idag har jag vart och tränat med Emma, dans pass och nu på kvällen var det den traditionella söndagsfikan med elin, nåt som faktiskt är lite trevligt då söndagar är depressing annars ;) Dock brukar vi kolla på GG som inte börjat än :( så det blir solsidan som resten av Sveige!


Bild från förra fredagen när vi fira Paulina, dock ser jag galet hemsk ut men skyller på emmas kamera som alltid tar fula bilder..(på mej iaf!) var kul, höjdpunkten var typ på vägen hem när vi körde rum emma i en kundvagn hihi :D

20110202

Inte hänt så mycket på senate, Måndags började äntligen dansen! <3 sen åkte jag till seb, upptäckte dock att jag hade glömt mina byxor så fick gå runt i hans och se ut som ett mongo, gjorde super god chokladpudding som jag åt till frukos dagen efter (?) hade vår 13 månders dag hihi, sen var det en dag på ica, satt i kassan första gången, det är ett helvete att få in alla plu koder! :O men annars var dte faktiskt kul! Idag har jag inte vart i skolan, mådde inge bra imorse, sitter och pluggar nu och sen ska jag till ica och sitta i kassan igen :)


ETT JÄTTE GRATTIS TILL VÄRLDENS BÄSTA KATARIAN SOM FYLLDE 18 IGÅR! <3
(firar med att länga ut den, enligt mig, underbaraste bilden jag har på henne:D)

RSS 2.0