Byeee

Nu drar jag och jobbar till nio! ;)


För ett år sen, dansuppvisningen och i år missar jag den :(

We had the chanse to make it, now its over

Hade en lektion idag, som bestod av brännboll på gärdet. Åkte sen och åt sushi med katarina, och klämde i oss all wasabi *applåder* men fick typ ont i magen sen på nåt vänster?

Har lämnat in min allra sista uppgift idag, och imorn är sista skoldagen! wiho, måste dock gå på jakt efter lärare så man får veta sina betyg...
Har hunnit ta en liten springtur idag, chuck började om en halvtimme när jag sprang och eftersom jag inte kan missa det så jogga jag inte min sträcka utan sprang den (i början iaf innan jag tappa orken), fyfan var jag var död sen..

Ah allför händelseful dag, hoppas på fint väder imorn iaf! :D



Nåt som måste provas imorn! älskar McFlurry och ballerina kladdkaka så kan ju inte bli annat än gott ;)

Arton!

Äntligen är jag 18 år fyllda! :D

Helgen har vart bra, började i fredags med lite shopping (jag som skulle spara...) och senare blev det emmas försenade födelsedags middag på fridays ;) har aldrig ätit där innan, god mat men otrevligt behandlade.. Sen vid 12 drog vi vidare till collage, var typ ingakvar när vi kom men blev mer sen :) nästa gång änner jag att laroy lockar, såg så härligt ut där! :D

Lördagen, min födesledag hihi, började först med bröllop, mitt första (!) och var jätte fint! åte sedan hem och börja fixa för min släktmiddag med massa fina presenter hihi :) Var jätte trött sen så var bara med min älskling och kolla champions leauge finalen, vilket självklart var mitt förslag ;)

Nu har jag typ tekniskt sett sommarlov känns det som! inga läxor kvar, har tränat aerobics med emma och nu ska jag fira mami lite och sen GG :D


Ledig dag

Tisdagen var jag som sagt på Hair på satdsteatern, sjuk bra om jag ska va ärlig! :D tyckte dock att filmen var sämst.. men var ju en härlig överaskning ;) Dock gick alla runt nakna vid ngt tillfälle (?)

Igår var det geografi prov, hoppas det gick bra men bara glad att ha det över.. fick också mitt etik betyg och blev glatt överaskad :D bara hälften av betygen kvar, världens hets i princip.

Var även personalfest igår, trevligt med god mat osv, var tävlingar och jag kom sist på tipsrundan.. sen gick typ alla ut men inte jag för jag e inte 18 än woho, men imorn så! :D

Idag har jag hunnit vandra omkring i en evigthet, skulle snabbt till globen och kolla om ett par shorts jag ville ha fanns, så pappa skulle skjutsa mej till "lite bakom globen" men det var hu jävla långt bort som helst, visste inte hur jag skulle gå sen så vandra i kanske 20 min tills jag såg globen, finally tänkte jag, men nej då var gångvägen in till globen avstängd så jag började gå runt över nån stor väg (blev hungrig och gick inte på en bensinmack...) och sen genom nåt industri område bland bara lastbilar och bygggubbar som kolla på mej som jag efter och vafan jag gjorde där, men tillslut kom jag fram till mina shorts som faktisk fanns :Dpassade på att sola också lite, men det ändå jag fick var fräknar..

Ja det var ju sjukt ointeressant men nu ska jag plugga Natur provet som e tills imorn, det sista vi har i tvåan typ! :D


Hair

23

Plugg plugg plugg... Idag har jag iaf fått italienskan avklarad, gjort klart etiken och har haft gympa lektion (med 7 pers hehe...) Nu e det råplugg på natur och geografi som gäller, men när den här veckan är slut är det över! + att jag fyller år!! hihi :)
Imorn blir det teater/musikal, hair, och sen onsdag personalfest också så får väl köra på nu... ;)



Haha kunde inte låta bli att dö lite smått i slutet, men man lever ju bara en gång så dte var ju en fint försök, förutom att han typ springer iväg :P

Smile like you mean it

Var lärovrksfejden, fotboll idag som vi vann , wiho :) Känner att jag inte är någon stor supporter när alla går i östras blåafärger och skriker medan jag kommer i min vanliga kläder och lite genant hojtar till då och då, men men ;)
Är verkligen sjuk trött, orkar verkligen inte plugga men får väl bita ihop, om 10 dagar fyller jag änligen år (!) och då är skolan så gott som över :)

Har kommit fram till att jag måste börja ta med kamera, är nostalgisk av mej så älskar gamla bilder och eftersom man typ inte kan kpiera bilder rån facebook längre måste jag väl börja fota själv för att kunna spara bilder, tyvärr är jag sämst på det där med kamera...


17/5

Jag e ju grym på att skriva.. nej men är sjukt mycket i skolan och fast man borde satsa mest nu är det nu som jag är tröttast och verkligen har bliit skoltrött, sommarlovet är behövt! Taggar dock galet :D Helgen spenderades iaf med 18-års fest hos Karin som var väldigt trevligt och sen mys kväll med min älskling på lördagen med tacos och melodifestiveln (fan att inte Sverige vann..) Men tyckte Sade var sjukt bra, har hejjat på honom hela tiden och han vann ju faktiskt kvalet ;)

Så interresant har mitt liv vart, har vart duktig och tränat lite med emma idag iaf men nu blir det till att plugga till geografiprovet wiho ;)


Äntligen sommar! :D

Fan va härligt att det äntligen är sommar! har gått rung i shorts idag och var första "lunchen" vid karla fontänen, jag och karin skulle vara nyttiga med frukt men sluta med choklad.. Annars? Snart sommarlov, men några sista prov först, har fått veta betyget i sam och text. Men nu ska jag väl plugga lite, hur mycket det än tar emot vet jag att det iaf är slutspurten nu! sen blire iaf en liten prommis med elin- underbart att bo så nära! :D


Somna. Dröm. Glöm

En av det jobbigaste nätterna i mitt liv, två timmars sömn och en lång väntan i en kall sjukhussal. Inte så farligt som det låter dock hehe...

Skippade skolan och låg för första gången och solade i dag, min älskling kom lite senare med marabous goda kakor som förövrigt är älskvärda :D har pluggat lite och fått en promenix med elin, men nu DH! :D

8 maj

Länge sen sist vilket irriterar mej själv eftersom det är kul att kolla tillbaka senare men men,, har iaf haft en lugn helg med mysig grillning igår och sen mys med seb, har även hunnit träna lite viket gör mej stolt över mej själv varje gång hehe. Nu börjar helvetets veckorna innan sommarlovet med alla sista grejer i alla ämnen och betyghets, dock är jag ju vg barn så är ju vn med den jävla repliken -ah du är ju det typiska vg +, väldigt nära men inte riktigt där

Aja, sen kan man iaf glädja sig åt att det snart är sommarlov! och att jag äntligen fyller år snart (20 dagar!) Nej nu ska jag vara lite hurtig och börja plugga lite ;)


RSS 2.0