nobody said it was easy

då var julen över men jag är glad ändå, fick jätte fina presenter av alla :D  idag har jag suttit och spelat lite sims 3 (a) nu ska vi snart få gäster och sen blir det att sova hos elin och ha lite film marathon tror jag, vi tänkte nämligen vara i stan redan 9 imorn (!) åhlens öppnar näligen 1 timme tidigare än resten av affärerna så vi tänkte vara där då innan den hemska rushen börjar och man knappt kan röra sej, man måste ju hinna sätta sprätt på pengarna nu ;)




julavslutning


mini jul hos freja, rätt oförberett kort dåra


här kändes också rätt oförberett nog


julbak hos karin :)

4 advent!

Då var helgen över och imorn är det julavslutning! :D börjar dock 8 med redovisning..parthey!
Var iaf en rolig fredags kväll dock stel i början, i lördags var jag på julmarknad och fika och så med min familj (a) sen åkte jag till seb efter att han jobbat, och idag var ju en rätt galen dag, jag och elin drog till ikea (pensionärs varning?) var iaf riktigt mysigt, även fast jag jämt tycker att jag behöver ungefär allting som finns där..




Notredam

Idag var en härlig morgon, vaknade av världens tjut när jag gick ut från mitt rum imorse, då hade någon trevlig person i min familj missat att jag var hemme och då larmat, så larmet gick och mina öron sprängdes typ :O darrade galet mycket... hade bara italienska prov idag och sen åkte jag hem till elin och myste :) vi fika och kollade på ringaren i notredam :D älskar gamla disney filmer :D
Nu ska jag duscha och fixa mej och sen ska jag möta påla och freja och dra iväg till nån i pålas klass :D


Tyckte dock denna del var läskig förut..

halfway there

Idag var det sista riktiga skoldagen :D har ifs en lektion imorn men äh den räknas inte :)

Har hunnti ta en liten shoppingtur i högdalen :P älskar att jag och katarina skrev upp oss på nån grej och får sms erbjudanden, sen var jag med Seb och sen träna jag med karin :) så galen dag har jag haft.
Blev så ledesn på PH finalen, erik och lin skulle vunnit :(

Men nu har jag vart duktig och pluggat så nu ska jag sova, och kanske vara hurtig och träna imorn innan skolan :)

Godnatt!

Lika som bär?





vem är vem????

Lucia

idag var det lucia, det var pinsammt och gick bajsdåligt, jag fick massa stering på min hand :( men jag tycker det är mysigt med julsånger så det var mys ändå. Sen var det dans, körde igenom alla danser :) nu pluggar jag lite, har jätte mycket helt plötsligt :O min hals dör lite också, så nu ska jag dricka te och sova, det var allt roligt i mitt liv idag,
Godnatt!

godnatt!

nu ska jag faktiskt (försöka) gå och lägga mej, ska upp 5-halv 6 imorn, behöver jag säga mer?


3 Advent

igår spenderades kvällen med påla och freja somsagt, jätta mysigt, en riktigt härlig kväll med massa skratt :D Seb kom senare så spenderade morgonen med honom, sedan drog jag och min lillebror och min kusin och åkte pulka! haha, hade inte gjort det på flera år men var riktigt kul faktiskt, gick sedan hem och drack varm choklad med goda kakor vi bakade och kollade på mysteriet på greveholm :D härlig söndagskväll 3 advent :D men nu ska jag plugga och sen GG med Elin as usual :D


dont ever look back

Tjabba bloggen :D igår spenderades den gana fredagkvällen med *hold youre breath* teater! rät spårat.. sluta typ halv 10, så åkte till seb :) var sjut trött...nu ska jag fixa mej och sen träffa freja och påla, och får vi se vad som händer :)

Har kommit fram till att jag verkligen tycker om yoga, körde det i torsdags med emma och karin, riktigt skönt faktiskt, man blir så avslappnd, känns som man kommer bort från verkligheten en stund, haha det lätmobbat men jag har ifs lätt att drömma mej bort :)



Sitter och lyssnar på denna gamla dänga, tycker den ändå är lite härlig :D

8 dec

Slapp sista lektionen idag vilket var väldigt så trevligt :D ja det var väl allt kul som hände idag då.. nu ska jag äta och plugga och snart är det PH :D känns kul avv teven typ styr mit liv..

Matsumoto 3 SEK 399, Nelly  Shoes - NELLY.COM
Tycker denna sko är lite läcker, efter jul blir den min :D om jag inte hittar nåt bätte hehe..


sing it to me

Studiedag idag :D vaknade 20 över 12 vilket på riktigt är det längsta jag har sovit (!)  kolöade klart på eclipse som jag typ tvingade seb att hyra men eftersom jag är ett sånt roligt sällskap somnade jag efter halva, sen åkte jag till stan med emma och köpta lite julklappar :) Nu är det snart PH (såg btw "paradise emelie" i stn :P) funtar på att göra lite banan med smält choklad huum, lockande :D


The world is ours

8-12 dag, och sen är jag ledig tills Onsdag :D
Gick till donken och åt, och nu tänkta jag försöka plugga lite och sen är det dance, senare blir det nog hem till Seb och våran 11 månaders dag i efterskott,, blir väl ut och äter eller nåååt :)




Bad romance



Kan inte hjälpa att tycka att detta är väldigt fint och bra! :D

2 advent

jaha ja då var ännu en helg över, har vart rätt seg, har dessutom kännt mej sjuk :( så har myst med mina tjejor hela helgen lång :D har handlat julklappar också, och idag vart på barkaby outlet (utan att hitta nånting!) har fikat en heldel också, vilket man får göra i dessa kalla tider :D massa choklad och chai är braa :)


så här ser jag ut när man är halvsjuk och trött på en söndags kväll, nu blir det GG med fika hos elin! :D

somebody dance

Nu är det dags för PH igen, aa jag är så nervös vem som ska åka ut (inte julia eller Lin!) lev inte allt för ledsen över att alexandra åkte heller hihi :P
Tyckte det var lite kul på alex talk show när han berätta om olika felsägelser t.ex du kan inte äta kakan och ändå ha kavr russinen det var roligare om man såg det:D



Nej nu börjar mitt danspass!

GÄSTBLOGG

TJa, Elin här.

Nu sitter jag och dricker en kopp choklad choklad chokad med denna stor bloggare jesefina. Vi hittade några gamla godingar på datan, enjoy!

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH


I väntan på en teater, på bänk vid högdalens teater. Så sööta :D


Long time ago <3








Balen, en timme sena..


free pass

Nu har jag pluggat lite, woho :D blir lite stolt över mej själv faktiskt. har så galet skön vecka, måndags ledig och resten av tiden har vi haft 1-2 lektioner per dag :D senare blir det träning med emma, och karin? och imorn är det *padam padam padam* FREDAG woho (för er stackare som missat det)
ska iaf iväg med petra efter skolan, hinna åka till mormor och äta och även till kalle en snabbis och hämta dom efterlängtade (3 år) gamla bilderna :D sen iväg på kvällen om min kära vän nu inte ändra sig :) hoppas alla hängde med på den härliga infon...



Jag hade för mej i mitt huvud att alla bilderna skulle vara väldigt lika, men det var dom visst inte så då var det kanske inte så kul.. men aja jag bjussar på det ändå

11

Kort dag för alla- utam vår etik grupp som var på nån grej i kulturhuset, international AIDS day, rätt interesant faktiskt och kom hem med väskan fylld med condoms, så det var en händelsefylld dag.

Sen skulle jag gått ut och ätit med Seb eftersom det är våran 11 månaders dag (<3) meeen han är för sjuk tydligen så kan fik inte träffa mej (aoch)




<3


du är allt min sexbomb

RSS 2.0