No light to break up the dark

Ännu en helg över, har blandat den med lite allt möjligt :) I fredags var vi på någon 18års fest i Slussen, nån hade satsat med entre och grejer, och fri bar hihi :) Lördagen myste med Seb på dagen och Elin på kvällen, kollade på filmer och åt, som vanligt :D

Nu idag e det söndags syndrom, pluggdag..har även tränat med emma och karin och nu även klippt mej, woho, bara 7 månader sen sist... klippte en bit så det mesta slitna e borta :D även fst jag saknar mitt långa hår :( och min utväxt är snart borta! thats nice!


fredags :)


Elin snyggo

Ta mej till värme!



Kollade resor idag (igen) vi ska iaf försöka boka innan februari, vill bara köpa massa härliga sommarkläder :D

Standing face to face

Tjabba tjena :)
Idag sluta jag som vanligt vid 12, alltid skönt :)började äntligen dansa på gympan, har dock ärldens träningsverk efter gårdagens skivstångs pass...
Var även sista morden i midsummer avsnittet med Barnaby igår, både jag och elin satt i skräck att han skulle dö mn det gjorde han iaf inte :D

Nu ska jag försöka plugga lite innan katarina kommer hit och kollar resor så vi äntligen kan boka :D


Kollade igenom Kenzas nya kollektion, dör lite på dessa shorts! så jäkla fina! tusen spänn dock, det svider till i plånkan

tell me youre sorry

hej! nu e klockan 22:33 och här sitter jag i min blåa morgonrock, den e mysig och jag låter som en töönt.
nej men på riktigt nu-
idag så har jag vart duktig och tränat, och ännu duktigare var jag när jag motstod donken idag trots att alla andra tog nåt :D stolt! sen gick jag till katarina och kolla resor, går lite framåt iaf, snart ska vi allt boka! :D

Igår så disikerade vi fisk btw, den hade gigantiska sperma grejer som såg ut som den där ostsåsen till lasagne, gissa om man blev lycklig när det var lasagne till middag? :D

Bild från skridsko åkningen i måndags, hoppas det snart blir massa sommar bilder ist hihi :D

Jag ser dock helt galen ut, måste påpeka att jag höll på att ramla..

Monday

Några väldigt få bilder från åre, tog aldrig med kameran, de flesta bilder är mest när vi larvar oss ändå ;)



I`d jumt in front of a train for you

Idag var en rätt kort dag, åkte skridskor på gympan vilket faktiskt var rätt kul, har inte åkt på flera år :D åkte sen till ica för att fa masa papper, prova ut kläder, schema osv. Nu ska jag fixa lite och sen blir det till att träna, är ju sommar snart, woho! :D


girls just wanna have fun

Har vart borta i Åre, super mys, vart dock typ magsjuk sista dagen och låg ensam i min ensamhet och kolla på Gossip girl hela dagen ist :) blir lite bilder sen

Idag har jag tränat, och även fått mitt FÖRSTA RIKTIGA JOBB! :D på ica, överlycklig typ :p

nej nu ska jag plugga vidare på geografi provet tills imorn, partheey..




Jätte fin låt, var ed i filmen my sisters keeper (dock den enda videon som var lite bra var med oc)
den filmen ska man tydligen gråta till, men inte jag för jag e väl känslokall eller nåt som inte kan gråta till filmer

...



i'm not afraid to fall
it means i climbed up high
to fall is not to fail
you fail when you don't try

Not afraid to fall
i've fallen many times
they laughed when i fell down
but i have dared to climb
i'm not afraid to fall
i know i'll fall again
but i can win this in the end

Angels

Årets nyårs löfte, eller nyårs löfte vet jag inte, men ett löfte iaf,

satt och kolla på massa victoria secret fashion shows med freja häromdagen, vi ska faktiskt bli nyttiga nu :D inte försöka, ska :) och träna så blire toppen, okej kanske inte som modellernas kroppar, men gaah vem kan inte tycka dom e riktigt snygga? (dock inte dom som ser ut som läskiga benrangel utan former..)

top of the world

Ja jag lever e bara sämst på att skriva, det e ju lov faktiskt :D idag började jag tidigt i stan med Katarina då vi hurtigt tänkte checka bodyshops rea, som inte hade så mycket. köpte med mej en spets oversize tisha ;)
hann även smälla i oss nån chokladgrej då vi var hungriga, som tydligen var nån "full meal" grej, ingen mer mat den dagen.. hehe nej men den smaka bajs



Har även vart på min första jobb intervju idag! *HÅLL TUMMARNA!*
Sen hurtigt nog tränat med emma :)

Kan köra en liten härlig update på vad som hänt under jullovet för alla interesserade :)


Vart på kryssning på galaxy :D



NYÅR! riktigt lyckad, även fast jag ser mobbad ut på bilden ;)


lite härlig shopping, plus en massa härliga produkter som man aldrig kan få nog av :D även fast alla andra tycker sånt e tråkigt..


Firat ett år med min käraste <3

sen ar jag spenderat lovet som man ska, tagit det lungt, myst en massa och träffa sina nära och kära hihi :D



RSS 2.0