Zakynthos!

Är hemma efter en vecka på zakynthos, har haft så sjukt kul! vart ute varje kväll, träffat nya människor och gjort allt möjligt man måste göra på en sån resa! är sjukt trött och sliten, får köra på och skriva sen och en massa bilder!



Favorit dans låten! :)

Tidsinställt

Exakt nu borde vårat plan gå...
NU KÖR VI! (töntig tjej, ja)

No lies



Hela länken:
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article13324569.ab

Så sjukt hemskt! för några dagar sen, zakynthos, laganas, dit vi ska, känns lite creapy, ingen taxi bara!!


Drowning

Kom prec hem från att träffat elin en snabbis, ska vidare till petra snart, sleepover med cupcakes hihi :)
Har vart med min älskling senaste dagarna också, och min mor lyckades skicka med hans skor i min brors packning..bra jobbat! ah det var väl allt interessant, imorn blir det att shoppa till grekland också! :D högtalare är vi i extremt behov av..


Såg sista harry filmen, ush va sorligt med sista filmen :/ men sjukt bra! satt och klämde frejas hand hela filmen igenom... får bli harry marathon sen känner jag, känns så konstigt eftersom man typ har växt upp med filmerna :o


en vecka kvar!

Sommarlov, vilket betyder att jag inte är mycket framför datorn. Har haft min dröm i uppfyllelse och åkt till New york, sjukt härligt! älskar solresor men stadsresor är ändå det bästa, får lägga in massa bilder därifrån sen ;) Annars har jag jobbat en jäkla massa, vart med vänner osv. Igår var jag i skärholmen med freja, blev tvungen att köpa lite grejer till zakynthos (om en vecka!) känns så sjukt att vi för ett tag sen var glada att det bara var tre månader kvar, känns typ overkligt haha. har inte många bilder från sommarn men kan bjuda på lite från kattis land under midsommar, jätte mysigt med lite utgång också ;)




Typ världens fulaste bild från mig i kärlekstunneln, i fredags var iaf emma karin och divid så gulliga och bjöd mej på grönan, sedan middag på Josefina som förövrigt var jätte mysig! och sen blev det lite utgång till DAAM och sen soft, inte lika härligt att jobba kl 10 dagen efter dock...


Tjusig bild från när vi var på sebs land också, mitt första (och enda..) dopp iår faktiskt! trevlans,

Men nu ropar mor min att vi ska åka, till ikea och kolla på ny säng till mig hihi :D sen blire jobb och sedan sova med finaste petra och freja ;)

RSS 2.0