I'm just a Holy fool




Lady gagas nya låt, och ja louise det är en liten pik till dej hihi :)

26 April

jahapp, då påsklovet över och helvetes veckorna innan sommarlovet lär väl börja nu...
Har iaf tränat för första gången idag på länge, kändes skönt efter allt jävla godis man har proppat i sig..Har iaf hunnit grilla och gått i shorts första gången (utan att frysa!) petra hade ifs badat men petra du räknas inte för du fryser ju aldrig ;)
Nej nu måste jag kolla upp lite presenter till de som fyller år nu och sen ska jag äntligen få träffa min älskade elin som har vart ifrån mig allt för länge :)

impuls handlade lite dessa godingar igår, och nu har jag bestämt att de ska bli det sista jag köper innan jag drar till New york! (spara spara...)


Solen skiner

Så härligt att dte är fint väder hela tiden! :D man blir verkligen lyckligare av solen, kommer en liten update av som hänt senaste dagarna (mest för att jag tycker det är så roligt att kolla tillbaka vad man gjort om några år hehe..) lördagen spenderades först hos Louise och sen firade vi Malin som fyllde 18! Hann även säga hejdå till elin som åkte iväg till Teneriffa, inte alls att jag är avendsjuk och ångrar att jag inte började på fridrotten så jag också skulle fått åka..

Gårdagen var jag först med min sjukling och sen fira min älskade mamma som fyllde år. Sen var det första utekvällen hos katarina :D Då menar jag utomhus alltså..



Idag var jag lite hurtig och var ute och sprang på morgonen, sen låg jag och petra och sola och kolla på scream :) nu ska vi åka och grilla innan jag ska träffa emma som ska sova här så vi kommer upp imorn till den roiga postutbildningen vi ska på halv 9 ute i tomteboda ;)

Im a little drunk and i need you now

Torsdagen avklarad, svenska skrivning och utkast inlämning, så nu är dte bara imorn och sen är det lov! :D har isf inte så mkt planerat på lovet, ska jobba lite men det behövs inför sommaren. Har fått mitt sommar schema också, blev lite mer än vad jag trodde..
Efter skolan gick jag till min käraste som fortfarande är sjuk, kolla på harry potter men sen åkte jag hem och ska hjälpa mamma ch baka tills lördag när hon fyller år hihi :)

Lyckades få tag på två plagg från HM conscius collection, skulle gärna ta en tröja till men kommer väl finnas kvar i 44 imorn.. Såg även att deras fashion against AIDS kollektion snart kommer ut, de kläderna var en riktig besvikelse dock...


Bokat!

Fick reda på att david Guetta ska vara komma till Sverige i JUni på en endags festival :D så jag och katarina skyndade att boka innan det tog slut nu :D


Söndagsrutiner..

Äntligen började GG idag! :D blev fika med elin till det, oj vad vi hade längtat hehe :)

Annars idag har jag tagit hand om min lilla sjukling till pojkvän, hann med att träna lite också, passade på att köpa lite träningskläder efteråt och lite produkter från apoteket, av någon anledning tycker jag det är mysigt där..






Från jensen

Its friday im in love

Fredag, finally.. satt hela sista lektionen och panikade lite smått över NO uppgiften som skulle in idag, men allt löser sej så den kom in med fem sidor hihi :D Nu ska jag fixa moi och sen blir det middag på jensen för att fira Daggis som har fyllt 18! :)



Lite shopping från Bikbok igår, och linnet från nelly, lite tråkiga bilder men orkar aldrig ta några så det är det somb bjuds helt enkelt :)
Nej nu blir det duschen!

Forever young

Idag var jag ledig :D kände mig hurtig och började dagen med att gå ut och springa, sen har jag läst svenska boken och pluggat lite annat :) Kollade nyss lite OC när forever young var med, nostalgi..

Nu ska jag iaf plugga vidare och sen ta en promenix med elin! tänkte gå och skicka tillbaka min nelly klänning också, fyfan va hemsk den var på.. men linnet jag bestälde var iaf bra :D får bli min älskade elise ryan klänning jag har suktat efter istället, vet dock inte när jag ska använda den men det är väl nästa problem..


i never thought that i could walk through fire

Jag är litesmått depressed, älskar mat och så har jag inte känt smak normal sen torsdags kväll :( har typ känt lite då och då hela tiden men igår kväll tog det stopp och har inte känt sen dess :(

Nu har jag vart duktig och tränat och pluggat lite så ska snart träffa bästaste elin as usual, gör söndagarn mysiga :D

Måste också meddela att jag råkade tappa mitt bankomatkort i taoletten igår.. blev lite ledsen men det funkar haha :D

Köpte även en ny väska igår, gick på jakt efter en svart i en evighet men slute med en biege ändå, e ju lit vårigare, får väl köpa svart till hösten :)



gillde undersidan, dock är jag sämst på att ta bilder, är finare i verkligheten (a)

bieber fever



Jag och freja gick och såg bieber filmen i fredags, och hur pinsammt det än är så är jag typ kär i honom nu.. nej kanske inte man åh man kan nte se filmen utan att bli ett fan :P
så andra klippet är väl min dröm just nu.. eller gå på hans konsert och få bli "one less lonely girl" när man får komma upp på scenen och han sjunger till en :D

RSS 2.0