31/3

Har prec vart och ätit sushi med pappa, hade inte ätit det på länge så slängde i mej, mums :D
Nu blir det att springa iväg och jobba, igår var det studiedag, jobba då också och sen blir det jobb på lördag igen, vart tog mitt liv vägen? haha nej då, det är värt det :D beställde lite på nelly igår, ett linne och en klänning :) dock var det inte meningen att jag skulle beställa men men..kan hända även den bästa




Fucking perfect, too me



Mistreated, misplaced, misunderstood.
Miss 'No way, it's all good', it didn't slow me down.
Mistaken, always second guessing, underestimated.

don't you ever ever feel,
Like you're less than fuckin' perfect.

Mmm


Jag är beroende, så god att jag dör lite

Im addictet and i just cant get enough

Sommartid- tycker det känns bra faktiskt det måste ju betyda att det snart är sommar :D

Fredagen spenderades först i stan med Elin, var väldigt nära på att köpa ray bans, men ska verkligen försöka hålla mej tills new york :D på kvällen var hos emma vilket var trevligt :)

Lördagen spenderades med att ta pass i en evighet, var över 30 nummer före och en kassa öppen..sen åt jag lunch hos min mormor som förövrigt är världens bästa mormor hihi :)

Sen blev det jensen med min älskling på kvällen, och nu idag blir det fika med min kära vän elin :D


26/3

Jobbade hela gårkväll och kunde hämta ut mitt första lönepapper eller vad man säger hihi :) blev dock lite ledsen att jag tydligen skattade, men det får man tillbaka nästa år, surt nu men aja "om ett år josefina" lär väl blir glad :D
Imorn ska jag iaf dra till elin med stan, funtade på att köpa ray ban aviator, (som alla har) men såg att dom är mkt billigare i USA, så får väl försöka hålla mej då..
Var och träna idag med emma också, duktiga tjejor, och så kul har mitt liv vart :D


I barely made it through this week

Älskade DH är slut, lämnade precis in etik uppgift och är jätte trött så nu blir det bums till sängen. Jag och emma har vart duktigt och gått på kickboxning idag, hann med att gå på stan lite innan med glass i den lilla vårsolen som äntligen tittar fram :) det var mitt hektiska liv, och imorn blir det jobb hela kvällen plus utvecklingssamtal innan ;)


måndag

Jag känner mej överdrivet lycklig för en så liten sak som en labbrapport, fick mvg vilket jag aldrig trodde eftersom jag annars är jätte dålig på det :D hihi men nu ska jag göra lite etik och sedan blire iväg till dansen, ska ut på lite sightsing på jakt efter bussstationen där ersättningsbussarna går till gullmars, sk blir interessant :D


20 mars

ÅHH hittade alla bilder från tunisien, taggar sönder till sommaren nu, vill ha den nununu!!!


i en synagoga, jag var tydligen för "lättklädd" och fick ha nån jesus klänning på mej, gillar`t ;)


man ser ju typ jätte dåligt, men jag dör lite på den


Vårkänsla

Jag känner mej lite duktig som har tränat fyra gånger den här veckan :D idag blev det skivstång med emma, känns skönt när det bränner :) Fredagen spenderades med middag hos petra, very fun och massa god mat hihi :) lördagen jobbade jag 12-20, åkte sen till seb, var så hungrig att det typ inte fanns nåt stop så åt väl upp allt jag tränat bort itidigare i veckan :P
Nej nu ska jag duscha och sen kolla solsidan, sista avsnitter har jag hört..? men först boka träningspass tills nästa vecka, känner ej lite hurtig :D


gillar barbie täcket i bakrunden..

Vår! :D

De är typ vår nu! conversen är framme och jag behöver inte hlla i mig i min ute trappa i rädsla för att ramla längre :D min första daim glass med päron, mm :D

känner mej galet hurtig, var och träna med emma efter skolan idag, tredje dagen irad jag tränar :D Dock lyckades jag glömma min mobil på friskis (!) så sprang tillbaka i panik men som tur var låg den kvar, så jag tänkte att jag ska ha bättre koll på saker och inte lägga det brevid mej, men jag lyckades härlig nog glömma mina vantar på tåget men nån snäll kom efter och gav dem till mej, woho :D

Nej nu ska jag plugga på det älskade geografi provet och sen kl 9 börjar Desperate housewifes igen! :D här längtat i månader nu, hur sorlig låter det ite att jag typ blir lyklig varje tisdags morgon när jag kommer på att det är DH på kvällen? Tv har väl tagit över mitt liv...


gammal bild :O

Måndag

Måndag, jag är skoltrött, orkar inte plugga någonting. Får jag bestämma skulle jag sitta och tjocka mej framför tvn hela kvällen men nej, det går inte för jag har geografiprov på fredag och vill inte dallra fram på stranden i sommar, okej kanske överdrift :p nej nu ska jag lyssna på eric saades låt, den gör mej glad (trots att alla verkar tycka den är dålig och nån lärar student sa att det bara var fjortisar som lyssna på den !?!) Har iaf fått etiken överstökat och dansat vilket alltid är kul :D

Nej nu ska jag sova och bli pigg och glad imorn istället :D


Midsommar, ge mej sommar nu tack!

NEW YORK!

Jag känner bara extrem lycka just nu! Har aldrig vart i USA, ett ställe jag alltid velat åka till, men nu har vi bokat resa TILL NEW YORK I SOMMAR! lycklig?? JAA!


13/3

Köpte dessa två galet snygga örhängen som Isa har gjort också :D skillnaden e bara att mitt earscuff örhänge är till för två hål, tycker såna är jätte fina så nu är jag lycklig att det är mitt :D



I will be popular

Söndagen såg ut som alla andra söndagar typ, mysmorgon med seb, åka och träna och sen kanske plugga (om jag orkar hehe) och sen fika med elin :D var på skivstång idag, mina armar är numera spagetti, najs.. :)
Igår spenderades dagen md jobb till 6, sen skynda jag och emma hem och fixa oss innan vi skulle till världens bästa katarina :D super trevligt, med massa god mat :D och ännu trevligare var det att Eric saade vann melodifestivalen! Tror på allvar att det är första gången låten jag vill ska vinna :D att han e ssnygg e ju bara ett itet plus i kanten.. ;)


Snodde bilden från petra, tycker det e så otroligt kul när alla vuxna ska "skåla på bilder" men nu har vi läsk men vafan..





Behind this castel walls

Äntligen fredag :D veckan har kännts sjukt lång av ngn anledning :O igår åt vi lunch på Jensen vilket var mysigt eftersom jag älskar jensen hhi, sen var det jobb hela kvällen *tänk pengar*
IDag var jag i stan med Petra och fixade lite, fick mitt hår fixat på Åhlens för björn axen hade nån grej, dock fick man inte välja själv hur det skulle bli... Fikade på Bellmans och åt nån grej som jag fortfarande mår illa av. Köpte i panik nya braxor, petra också och vill våran lycka fick man en goodiebag då hehe, typ mascara ögonskugga nån jeanstygväska och sån där liten gröt vad dte nu e :)
Nej nu ska jag fixa lite och möta pojken min, sen blire att lägga sig tidigt eftersom jag börjar jobba kl 10 imorn, wooop!


For you Freja

hihi blev tvungen lite :)
tänkte att du tycler hon e lite interresant så ;)


London

Härligt att sluta tidigt och sen upptäckta att man har glömt nycklarna när man kommer hem. men ur nog så kom mormor till mej så bheövde bara vänta en kvart :D laddade in mina london bilder och blev rätt besviken när det var jätte få, men min kamera dog typ efter 3 timmar dag 1, så har tagit alla bilder med oskars kamera, well well bilderna finns ju ändå :D


Robert pattinson hihi :D man kan ju ändå önska att det var den rikiga.. kände mej som största turisten som tog kort på alla :p

sen kom vi till en mysig del också :D


Untanför Towern :D tycker det e jätte mysigt, dock dog min kamera här prec innan vi gick in..

Fick knappt shoppa nåt men han köpa lite sommartoppar :D


mina underbara shorts och en bikini som inte gör sitt rätta på bild, ä inte röd utan korall egentligen..


köpta även lite annat småttt, ska fan åka tillbaka på shoppingresa, skulle gärna haft minst en halv dag och inte en timme.. men men man ville ju se london också ;D

Back!

Back från London! Älskar staden! världens mysigaste, han dock knapp shoppa nåt.. lite kan visa sen, så ska dit på shopping resa har jag bestämt :D men han göra allt annat man ska, towern, madame taussade, big ben osv.. och se musikal :D nej nu ska jag äta och sen jobba ;)


1 Mars

nu har det gått några dagar på lovet och idag, padam.. ÅKER JAG TILL LONDON :D waay!
Annars under lovet då.. Lördagen spenderades först hos Vera som fyllde år, skulle sedan vidare men blev konstigt så slutade med att jag och emma åkte och åt kebabtallrik (ush på kebab..) och sen hem och sov, mötte dock några skumma typer som typ var som maffia (?) nej men nånting var det..

Dagen efter var jag i Fartsa med petra, åt nån jätte god macka som typ skärde i min mun som jag fortfarande har sår av, fresh! Senare på kvällen gjorde vi suuper goda cupcakes som var orgasm i munnen och kollade på scary movie 3 :D

Igår var det jobb på kvällen, jag och emma var duktiga och stände själva :D
innan det åt vi sushi och beefore that var jag och elin super hutiga och träna i en och en halv timme :D stolta? JA! :)


Snodde bild från petra, skulle jag fått valt skulle det vart en fin ild på petra istället :D men nu hade petra alla bilder eftersom min mobil bara kan ta bilder när det är jätte ljust..



RSS 2.0