Seconhand serenade



Värt att lyssna på, alla seconhand serenades låtar är verkligen fina! hoppas varje dag att de ska ha en konsert i <sverige, tyvärr är dom inte så kända här :(

PH

Paradise hotel nu, tagga till! :D tror johannes gamla ex kommer in, drömde btw om honom inatt, jäkligt skum dröm sm hanlda om att jag hade valt ut några låtar till PH och därför fick några därifrån komma och bo hos mej?  jag skulle väl inte klaga ifs ;)


Dance

Nu ska jag prove detta med tids inställda inlägg..ska vi se om det funkar eller om det bli helt galet, men är det rätt så börjar min dans just nu, woho :D



Free

Ännu en måndag...nej men juste, jag var ju ledig idag :D hihi, sen kändes det ännu skönare att få sms om attmin första lektion imorn är inställd och lektionen efter det också, så imorn börjar jag halv 12 och slutar ett :D jag är rätt så lycklig.
idag har och tränat och sen tagit en tripp på stan, Snart är det dancing time with my gurls-jag är töntig


hihi förlåt petra men en sån härlig bild från katarinas land i somras, vi andra stod och gjorde mat medans petra satt ensam och spel typ patiants (fel stavning i guess?) :D

popidom

Åh vad jag längtar till julen nu, man får vara lite barnslig och göra det. Visst är det skönare och varmare på sommaren, men julen är verkligen mysigaste tiden på året :D och detta blir sista inlägger för dagen för nu börjar jag bli dator beroende och bara sitter framför datron för jag vill inte lämna den, så nu skajag lämna den och inte gå tillbaka helt enkelt :)


Förra året på mini julafton


Och bild på världens bästa freja :D

shoe


Mina älskade skor (fast i beige) har typ gått sönder, eller jag har börjat trampa snett i dom vilket är jävligt fult, efter mindre än två veckor.. ska banne mej försöka byta dom fast vet inte om det går eller om jag kommer stå där som ett mongo, äh försöka kan man. och sen får jag väl gå hem barfota från affären för allla fina vinterskor verkar ju ha tagit slut :(

nostalgi



hahah jag dör allvarligt på denna bild, även fast katarina kommer döda mig så är det något jag kan leve med :D hihi
detta är från sjuan, en säkert jätte solig dag (i mars..) därför var ju sol glajjorna väldigt nödvändia :p

-min header är extremt tråkig, men ska fixa så fort jag fattar hur man gör, dvs aldrig-

Kärlek :)

Denna mobil får gärna ligga under min gran i år :D vivaz eller vivaz pro,  har beslutsångest vilken, mitt hjärta bankar hårt för båda :D




1 advent

I brist på bättre saker att göra tänkte jag skaffa mig själv en nu blogg, skulle tränat idag men blev inte av, börjar känna mig trott efter att ha varit med min sjuke pojkvän hela dagen som säkert smittat ner mig..

Men första advent idag! Har redan fikat och tänt första ljuset, blev pepparkakor, lussebullar glögg och allt annat mysigt man brukar ha :) lär nog fika senare med elin sen och kolla GG :)


l

Välkommen till min nya blogg!


RSS 2.0