Back

Har inte haft någon ork att skriva, men satt och kolla lite i min och freja gamla blogg så kände jag att jag ville skriva lite igen bara för att det är så roligt att kolla tillbaka på senare!

Helgen började iaf med att vi skulle dra ut till nype, var dock verkligen sjukt lång kö! så vi gick till sogni så länge och gick tillbaka senare. Hade aldrig vart där innan men var faktiskt kul, dock var det så mycket rum (okej typ tre..) men jag har dåligt lokalsinne så tappa typ bort mej ett tag...Lördags var jag med seb, firade 1 år och 9 månader (!) sjukt var tiden går fort...


kul att dem andra ser fina och glada ut medan jag langar groteskaste posen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0