Smile like you mean it

Nu har jag vart hemma typ en vecka efter zakynthos, vill typ börja boka resor till nästa år :O ush, får lägga in lite bildbomd sen :)

Har lyckats dra på mig ej rejäl förkyldning, gick utan att känna någon smak eller lukt i två dagar vilket suger eftersom jag älskar mat! :O så var lite på Sebs land, myste, åkte och åt middag på strömma och spela lite monopol som alltid hehe :)
Och elin åker till sunny beach idag, avendsjuk? JA! skulle krypt ner i resväskan...
Trodde dessutom jag började jobba kl 10 idag, astrött pallrade jag mig iväg till jobbet men nej, då hade man kollat fel på tiden och började egetnligen klockan två.. fast klagar inte, har spenderat tiden med att käka godis och kollat på teen mom 2 och älskade sommar med ernst :) ska dra iväg och äta sushi med emma nu också :)


Orange tjej, stan med emma och köpte första höstkläderna, lite deppigt faktiskt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0